مسابقه نقاشي بر روي پارچه با موضوع بهينه سازي مصرف برق ويژه كودكان و نوجوانان در بوستان هاي بزرگ شهر يزد برگزار مي شود

رئيس گروه مديريت مصرف شركت توزيع نيروي برق استان يزد روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا نقش کودکان را در کاهش هزینه مصرف خانوار مهم خواند و افزود: در هفته صرفه جویی در مصرف برق ، کودکان رعایت الگوی مصرف و استفاده درست و بهینه از انرژی برق را به زبان ساده توسط یکی از کارشناسان شرکت با عنوان ˈعمو برقی فرا می گیرند.

وی اظهار داشت: محل بازی کودکان در مجتمع تجاری ستاره ، پارکهای کوهستان ، آزادگان ، غدیر وهفت تیر یزد هر شب میزبان جمعی از کودکان شهردارالعباده یزد خواهد بود.

مهندس میرشمس بهره گیری از دو کارشناس رشته نقاشی را برای ایده پردازی در بین کودکان از برنامه های هفته مدیریت مصرف سال 92 اعلام کرد و تصریح کرد: ترسیم نقاشی برروی پارچه صورت گرفته و پس از بررسی هیئت داوران به نفرات برتر جوایز ارزنده ای اهداء می شود.

وی آموزش ساعت اوج مصرف ، وسایل پر مصرف برقی ، آشنایی با برچسب انرژی و مسائل مربوط به حفاظت وایمنی را از موضوعات قابل آموزش برای کودکان را از سرفصل های آموزشی سنین 7 الی 14 سال برشمرد.

میرشمس یادآور شد: این برنامه با همکاری دفتر مدیریت مصرف و روابط عمومی شرکت توزیع برق استان از ساعتاز ساعت 20 الی 22 برگزار می شود.

.










  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا